Thursday, August 6, 2009

......Weekend......

Finally....hujung mingguku kembali.....gumbiranyaaa coz dis week aku sangat2 terbeban gan assignment yang berlambakk.....presentation n x lupa drawingggg yang aku x bape suka..tapi pe leh buat dats mai major..huhu....but aku try gak sesuaikan diri aku supaya cuba mencintai dunia seni yang kini daa menjadi sebahagian hidup akuuu.....in future menda tu aku akan ajar kat mai students so lau cikgu nyer x suka amacam mau ngajar?????sendiri mau igt laaa....aku try k... huh skang ni menakutkan tol coz right nw daa 14 org rakyat negara kita menjadi korban virus H1N1....n yang menakutkan aku lagi....seorang classmate aku pon skang kena kuarantin 1 week coz menjadi suspek H1N1...n petang tadi klas Approach Art Education pon dibatalkan cz mai lecturer pon dikatakan menjadi suspek gak...daa 3 ari dia mc...takutnya aku..org di sekeliling aku mula terjebakk dengan virus ni...sama-sama la kita berdoa semoga kita dihindarkan daripada dis virus.. Semoga semua ini akan ada pengakhirannya nanti.... Berbalik pada drawing tadi, skang aku nak share n abadikan hasil lukisan aku yang sememangnya x seberapa lau nak dibandingkan gan mai clasamate yg len..sememangnya aku mengaku tangan aku agak keras untuk melakukan kerja2 seni ni...harap2 korang semua paham k....hehe

No comments:

Post a Comment