Friday, July 19, 2013

~ new baby in d town...~

alhamdulilah arini 20 julai 2013 genap 20 hari umo mai little prince Mohamad Shamil Hadif....anugerah Allah swt yg tak ternilai buat aku n hubby....kini kami daa ade sepasang anak...begitu cpt ms brlalu x sangka dr brcinta cintun d zmn remaja kini kami daa d kurniakan 2 org chayamata yang sgt2 comelll....

kelahiran hadif kali ni memberikan aku pengalaman baru....kali prtama dulu melalui kaedah ceaser tp kali kedua aku brksempatan brsalin scr normal...mmg nerves tp inilah nikmat n pengorbanan yg hnya kaum ibu mmpu alami....syukur padaMu ya Allah.....

alahaiii tmpoh brpantang dgn 2 anak mmg ckp mncabar....mlyan kerenah si kecil di tmbh dgn peel si kakak yg sgt extreme itu......sgt jelesss dgn adiknyaaa....pepun aku sgt epiiii x sangka kini aku ibu kepada 2 anak.....in sha allah akan aku jg n didik anugerah yg diberikan ni sebaikk mgkin...inilah harta yg x ternilaiiii yg aku n suami miliki...terima kasih ya allah...

No comments:

Post a Comment