Sunday, May 31, 2009

mary kay



hai hai haiiiii..... gembira rasanya pagi ni xtau la kenapa....mgkin permulaan minggu pertama dalam pertengahan tahun 2009 yang baik dan diharapkan sepanjang minggu ni kegembiraan sentiasa bersama aku... tambahan lagi hujung minggu mai mom akan balik kat semenanjung setelah hampir 3 bulan di sabah...huhuhu windu bangat.....then kitaorg akan sama2 pulang ke kampungku yang tecinta.... k la balik kepada point utama aku ari ni....aku just nak share gan kawan2


tentang produk baru yang diperkenalkan oleh mai bespren iaitu mary kay....sebenarnya daa lama daa mc taa dok promote kat aku tapi tym tu aku belum bersedia g...tapi stat semalam aku daa mula guna dis produk...emmm 2 ari pertama aku rasa sangat2 selesa tiada masalah.....antara produk yang aku guna biasa la yang basic lu iaitu cleanser, moisturizer, foundation n powder.....antara semua2 ni aku paling suka mary kay nyer foundation,nak lagi bila match gan ia nyer powder...berseri n nampak len sangat....ekcelli daa lama da aku try cari foundation yang sesuai gan aku....n kali ni aku rasa aku daa jumpa pe yang aku nakkan....walaupun aku dikira sangat2 baru tuk bagi feed back tapi dengan yakin nyer aku percaya dis produk pasti xkan mengecewakan aku.....kita tunggu jer k....lagipun daripada pengalaman mber2 aku sendiri aku rasa ia daa cukup buat aku percaya pada mary kay ni....mai yayunk pun sibuk memuji aku pagi ni...hahahaahahaa suka nyer aku....tq kat mai dearest frendz eita coz daa kenalkan produk ni kat aku..... so pada sapa2 yang teringin nak cuba dis produk survey la ga tenet lu then call pengedar2 yang berkenaan tau terus pegi kat mary kay nyer outlet....caya laaa....

No comments:

Post a Comment