Wednesday, May 27, 2009

Permulaan.....


Ari ni merupakan ari pertama aku menulis kat blog aku sendiri....sebenarnya x pernah plan pun tapi tetiba jer tgh syok melayari internet terasa nak create satu laman sendiri yang boleh menggantikan diari yg selama ini setia menjadi peneman aku x kira di kala aku gumbiraaa...sedey n macam2 laaa....so skang bermulalah kisah aku...

apa yang aku nak abadikan dalam myblog ari ni......tentang interview yang baru jer aku lalui hjg mggu lalu....bkn nyer aku x sonokk kje kat tempat skang tapi sebenarnya aku nakkan sesuatu yg boleh menjamin aku di masa depan bersama suami tersayang n insyaallah 'baby' kitaorang nanti...lagipun ini adalah peluang aku untuk mencapai cita-cita aku dr kecil lagi nak bergelar seorang pendidik....alhamdulilah segalanya berjalan lancar...cuma sedikit yang mengejutkan aku sesi interview begitu mudah daripada apa yang jangkakan n pengalaman kawan2 yang daa lalui pengalaman sebelum in......aku ni punyalah buat preparation yang boleh dikatakan tahap cipan....tup2 masuk jer bilek interview soalan hanya berkisar pada tentang diri aku...pengalaman belajar....n reason nape nak jadik cikgu.....x sampai 5 minit sesi tu daa ciap daaa......tapi ni mungkin nasib aku dapat peng'interview' yang mood nyer bek jer...sbb mengikut kawan2 aku yang sama2 intervw kat situ diaorang kena kaw2 jugak la....yg x tahan siap kena 'mengajar' lagi....pepun keadaannya, satu jer harapan aku agar pe yang aku sangat2 inginkan ini berjaya aku gapaiiii...insyaalahh amin....doakan aku k....




No comments:

Post a Comment