Sunday, January 1, 2012

~ 2012 is BeGiN....~

Alhamdulilah... x terlambat g tuk aku ucapkan epy new year kt semua....wawahhh terujanya aku bila msk thn baru ni....almaklum la asyikkk dk menghitung ulangtahun pertama mai little princess ni...hehe....emmm rasa cam kejap jer masa brlalu, msih segar saat2 melahirkan rara dulu n arini rara daa pon nk msk ke angka 1...


2011 sememangnya byk kenangan suka n duka yang aku sekeluarga lalui......dari saat kegembiraan bergelar seorang ibu d mggu thn baru dan kesedihan melihat anak yg dikandung terpaksa melalui saat2 perit seawal kelahirannya....semua tu daa pon berlalu n ape yang aku harapkan agar sinar kebahagiaan sentiasa menjadi milik aku dan keluarga serta semoga anakanda tersayang trs membesar sihat n menjadi anak yang solehah n berguna.....

2012 daa pon bermula dan arini masuk ari ke2 dlam tahun ni....dan yang paling penting esok 3 Januari 2012 bermula la tugas aku sebagai pendidik tuk tahun 2012 ni.....kalau tahun lepas x sempat nk merasa kenikmatan n kesengsaraan di awal2 tahun persekolahan d sbbkan cuti bersalin so tahun ni insyaallah aku akan menjalankan segala tanggungjawab yang diamanahkan dengan sebaik mungkin.....semoga segala azam yang dihajati akan dapat dilaksanakan.....

No comments:

Post a Comment