Saturday, December 24, 2011

~ 25 December in MeMoRiEs......~

......CINTA SELAMANYA.....
Salam......
Hari ni 25 Disember n sebut jer tarikh ni mesti korang ingat Perayaan Krismas yang disambut oleh masyarakat beragama Kristian kan.....n yg paling bezz gak arini merupakan cuti umum kt mesia...yahoooo cuti....tp bg aku sm jer, daa mmg tiap2 thn rayer krismas jatuh pada cuti skolah, daa mmg cuti daa pon...huhu...BUT ade rs epi gakkk sbb arini En. Suami x kje so leh spend ms sm2.....mood: epi lor....

Selain drp Krismas, arini gak merupakan antara tarikh2 penting yg memang aku ingat slalu cz arini merupakan ULANGTAHUN MAJLIS PERSANDINGAN aku n suami......wlpn tarikh pernikahan kami pada 16 MAC tp majlis persandingan diadakan 9 bulan kemudian disebabkan mslh2 tertentu......so kira2nya setiap tahun aku akan sambut wedd anniversary sebanyak 2X laa...jangan jelesss k.....wawahhh suke sgt.....

Harapan kami agar ikatan suci ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat.....cinta aku kt En. Suami xkan berubah wlpn ms terus berlalu.....INSYAALLAH......

Kenangan yg akan diingati selamanya.....


Bahagia itu milik kita....

No comments:

Post a Comment