Tuesday, April 17, 2012

..........HaNdBaLL.................

Assalamualaikum........
lama plak rasenya x update kat blog ni.....al maklum laaa sentiasa bizi sebulan dua ni....bizi gan pe lagi lau tak sepertimana tajuk nyer di atas......selaku guru handball a.k.a bola baling kat smk. seri paka maka menjadi tugas aku tuk membentuk 1 team skolah tuk perlawanan bola baling peringkat zon....yang paling x tahan dua kategori lelaki n perempuan dua2 aku kena jaga...nasib la badan......maka pada 23-24 Mac lepas berlangsung la acara tersebut....alhamdulilah team lelaki berjaya ke peringkat yang seterusnya TETAPI team perempuan terkandas la plop....padan la gan training bergalokkkk nyer...hehe...anyway gud try laaaa....kita cuba lg next year....

Seterusnya pada 31 Mac 2012 berlangsung plak kejohanan bola baling peringkat daerah Dungun.....malangnya team aku terkandas di pusingan awal....pepun aku tetap berbangga gan team lelaki ni cuma xde rezeki tuk menang...adat bertanding ade yang menang ade yang kalah.....tahniah cz berjaya sampai ke tahap ni.....

Seterusnya lagi pada 12 April 2012- 14 April 2012 berlangsung plak kejohanan bola baling peringkat negeri Terengganu....aku selaku pengurus pasukan 18P terpaksa sama2 menyertai kejohanan ni.....wawahhh rase berbangga plak...lau dulu aku yang jadi pemain skang aku menguruskannya...pun begitu sgt2 berpuas ati....tp pon same team aku terkandas dipertengahan jalan......

So skang layan jer pic sepanjang berlangsungnya kejohanan ni......tp yg ade hanyalah pic pada peringkat zon n peringkat daerah...peringkat negeri x sempat nk snap.....huhu.......

*
*
*
*
*
*
*
*
team handball perempuan smk seri paka 2012

team handball lelaki smk seri paka 2012

penyokong fanatikkk yg jgk player handball .....

aksi2nya....

kejorr...rapat2...hahaaha

huh......

aksi2 mereka....


Hopefully thn depan leh continue g sebagai jurulatih n pengurus team handball skolah.....n azam 2013 nk capai peringkat tertinggi MSSM...insyallah.....

No comments:

Post a Comment