Tuesday, April 17, 2012

Manusia x pernah merasa puas.......!!! itu hakikat yg perlu kita semua terima......even kita ade wang berjuta percaya la ianya pasti x mencukupi......banyak la plak keinginan mengatasi keperluan.......

sejujurnya aku bersyukur cz mempunyai kerjaya yang agak baik dengan pendapatan yang boleh dikatakan agak stabil.....pon begitu dengan dunia yang semakin maju ke hadapan semestinya kita tetap berhadapan gan masalah kewangan gak x kira brape byk pendapatan kita.....tambahan lak bebanan hutang yg x mampu dielakkan.......so disebabkan percaya akan kenyataan REZEKI ADA D MANA-MANA maka aku nak meng'upgrade'kan diri aku 1 step ke hadapan.....aku x nak menjadi penunggu setia di setiap hjg bulan menanti wang gaji.....

So pe yang aku wat............??????

*
*
*
*
*
*
*

Join dlm HAI O BUSINESS tuk mencari side income....

Thanks kat mai dearest friend Hatifi a.k.a Jebat n his wifenya yg comeii lote, Intan cz membawa aku ke dalam dunia bisnes ni......aku percayakan kejayaan korang bakal membawa aku kepada impian besar aku.....berkat tunjuk ajar n nasihat insyallah kita akan sama-sama terus mengecapi kejayaan......

So now x sabar nk menunggu bonus pertama next month RM4k+++. yg merupakan penguat semangat tuk aku terus mengorak langkah ke hadapan.....insyaallah....


Ungkapan yang selalu kita dengar.....IKUT HATI MATI tapi pada aku IKUT HATI insyaallah MEMBERI REZEKI......

Jangan takut mencuba kerana REZEKI itu sentiasa ada di mana-mana n memerlukan usaha yang berganda daripada kita......



No comments:

Post a Comment